NOUTATI
latest

Mici secrete pentru un somn linistit

Stim cu totii ca somnul este esential pentru buna functionare a organismului la cel mai inalt nivel dar cateodata noptile nedormite si somnul de slaba calitate ne fac cu greu sa atingem cele 8 ore de somn recomandate.
Relaxarea de seara este antidotul perfect dupa o zi incarcata. Deconectati castile telefonului, bucurati-va de sunetele naturii si ajutati creierul sa treaca spre relaxare.
Adunam sute sau mii de ganduri in timpul zilei: griji si succese fara de care viata nu ar putea fi traita. Inscrieti in jurnal momentele placute ,va va elibera mintea de griji si va crea loc pentru noi amintiri.


Nu oricine isi permite un antrenor personal pentru performanta. Dar folosind o anume tehnica, veti avea doar beneficii care va vor apropia de succes. Inainte de a va culca, scrieti pe hartie 3 prioritati pentru ziua ce urmeaza. Chiar daca stiti ca aveti cel putin 15 sarcini de indeplinit, a doua zi veti avea ca scop atingerea celor mai importante obiective
Meditatia atenta este un moment pe care vi-l puteti oferi,  dar poate nu stiti cum sa incepeti.
  • Respirati adanc, inspirati pe nas si expirati pe gura
  • Diverse ganduri vor poposi in minte- primiti-le si apoi eliberati-le
  • Fiti constient de fiecare parte a trupului, de la crestet pana la picioare, relaxati-va pana cand va veti simti complet eliberat de greutati 

Cine va vine in minte cand e vorba de succes? Barack Obama, Bill Gates? Ariana Huffington? Chiar daca viata dumneavoastra nu este atat de spectaculoasa ca a unui presedinte american, puteti profita de caile lor deschise spre succes, iar povestile lor sunt potrivite sa va inspire inainte de a va baga in pat. Procesul mental va inspira creierul din relatari de succes si va vor imprima dorinta de a reusi.
Suntem cu totii tentati sa consultati mailuri sau postari din social media, inainte de culcare, dar este un obicei ingrozitor. Lumina artificiala a ecranelor de telefon sau laptop vor persista in creier si va indeparta somnul. Impuneti-va un program de mers la culcare fara ecrane, si asta zi de zi, pentru un somn odihnitor.


Poate parea stupid pentru inceput, dar repetand o mantra gen: Astazi las grijile deoparte, maine va fi o zi mai buna! - va induce in subconstient o putere care va influenteaza in timp ce dormiti.
Chiar daca urmati aceste sfaturi, nu va functiona daca dimineata scotociti casa in cautarea  diferitelor obiecte si sunteti dezordonat. Puneti ordine in lucruri si in viata si va veti trezi cu placere pentru micul dejun, dus si o noua zi frumoasa!



Succesul si gandirea pozitiva merg mana in mana , asa ca daca mergeti la somn cu griji, veti inlatura posibilitatea unui somn odihnitor. Ganditi pozitiv si lucruri bune se vor intampla in viata dumneavoastra.

Urmam o rutina zi de zi, aproape fara sa gandim ceea ce facem. Incercati sa aplicati acelasi concept pentru ritualul de culcare, faceti aceleasi actiuni in fiecare seara- fara mailuri, fara ganduri negre, iar mintea va incepe sa recunoasca semnale pentru somnul odihnitor.
« PREV
NEXT »

Niciun comentariu

Facebook Comments APPID