Ce spune forma rujului tau despre personalitate?

Cele 10 alimente industriale de evitat in dieta zilnica

Prea multe grăsimi, prea mult nitriți, prea mulți aditivi, prea multă sare sau prea mult zahăr ... Aceste 10 alimente industriale trebuie evitate, fiind prea periculoase. Și nu oricine ne avertizează, ci este vorba de o asociație de 60 de milioane de consumatori, care au realizat un sondaj pe această temă. Deci, ai grijă ce mănânci!
Imagini pentru alimente sanatoase
Iată 10 alimente pe care vi se recomandă să le evitați și să nu le mai consumați niciodată!
Ketchup
O sticlă de acest produs poate conține până la 22 g de zahăr la 100 g de sos sau aproximativ 3 bucăți de zahăr pe porție. Dacă într-adevăr doriți să cumpărați ketchup, comparați aportul de carbohidrați și alegeți cea mai mică valoare. Cel mai bine este să vă creați propriul ketchup de casă.
Fidea deshidratată, supe la plic
Aceste produse conțin prea mulți aditivi: arome, potențatori de aromă, glutamat monosodic și  rețete de marketing gen: „bogate în legume“, dar ingredientele sunt mai puțin de 1% fabricate direct din legume sau făînă naturală. Alegeți rețete pe bază de condimente naturale și arome, sau faceți tăiței de casă.
Produsele "fără zahăr" sau "fără gluten"
Acestea sunt de calitate inferioară produselor convenționale și pot conține aditivi periculoși.Produsele fără gluten trebuie să fie etichetate corespunzător, nu alegeți produsele la întâmplare.
Băuturi răcoritoare
Racoritoarele "Zero zahăr" au aditivi periculoși și îndulcitori care ar putea dezvoltă dependență de zahăr.
Există anumite componente chimice conținute de aceste băuturi care ne fac mult rău. E150d este un pericol cancerigen. Acesulfamul K și aspartamul trebuie, de asemenea, evitate (deși unele cercetări sunt contradictorii cu privire la acesta din urmă).
Produse alimentare vegetariene “de post”
Unele produse au ingrediente care le fac să arate că un produs asemănător cărnii prin utilizarea de aditivi, texturizatori, arome, grăsimi, zahăr și sare.
Fiți atent și alegeți alimente care nu au liste de ingrediente prea lungi. Și interesati-va de decantitatea de sare și grăsime conținută de aceste alimente așa zis sănătoase
Amestecuri din pudra de cacao
Pudra de cacao are prea mult zahăr și o compoziție care se mândrește că oferă un mic dejun complet echilibrat, în special pentru copii. Aceste pulberi conțîn adesea cantități halucinante de zahăr (până la 90% pentru unele rețete) și deci există foarte puțînă cacao.
Fiți atenți la ordinea ingredientelor din listă: ceea ce vine mai întâi este în mare parte prezent în cantitate majoritară în rețetă. Preferă pudra de cacao slabă amestecată a cărui zahăr nu este ingredientul principal.
Iaurturi de fructe
Cele mai multe iaurturi de fructe conțîn multe aditivi, adesea coloranți (E1), agenți de îngroșare (E4), corectori de aciditate (E5), conservanți (E2) sau arome artificiale. Legea interzice aditivii în iaurt, dar se adaugă prin preparare cu fructe. Cumpără iaurt natural!
Cuburi de supă
Aceste produse sunt prea bogate în sare și aditivi, agenți de stimulare a gustului (E6), cum ar fi glutamatul monosodic, guanilarea disodică (E627) și inozinatul disodic (E631). Jumătate dintr-un cub de bulion deshidratat ar acoperi 20% din cantitatea maximă de sare recomandată de OMS. Să nu mai vorbim de conținutul lor de zahăr prea mare.
Cereale pentru micul dejun
Aceste cereale au un aport ridicat de grăsime și zahăr (sirop de glucoză-fructoză), același lucru pentru batoanele de ciocolată la micul dejun.
Pentru 100 g, există un nivel de lipide cuprins între 15g și 20g, ceea ce este valabil și pentru pâinea industrială, care poate fi cu până la 50% mai săracă decât un pachet de 25g de chipsuri.
Prin urmare, este recomandat să vă limitați consumul de astfel de alimente procesate. Aveți grijă de conținutul de carbohidrați și grăsimi din lista ingredientelor.
Pentru a evita intoxicațiile, primul gând este acela de a găti acasă. Acest demers este azi o provocare datorită programului încărcat al zilei. Dar unele sfaturi vă pot ajută să identificați feluri de mâncare simple și să nu consumați prea mult timp gătind. Nu este atât de complicat să pregătim un sos de roșii, decât să turnăm un sos industrial bogat în zahăr, care e sărat și prea bogat în E-uri.
Etichetele reprezintă cea mai bună metodă de a judecă tipul de alimente pe care urmează să o consumați. Nu vă lăsăți păcălit de ambalajul adesea înșelător.

Comentarii